De senaste dagarna

Nu är äntligen julen över, bara nyår kvar, men nyår brukar bli bra :) De senaste dagarna har jag gjort det här:

Fredag: Firade lite julafton hos Jonas, fick fina julklappar av han och hans föräldrar. Visar dem någon dag:)

Lördag: på juldagen kom bror,syster och kusin med familjer. Vi öppnade lite julklappar och åt mat. Visar de jag fått sen va dem också.

Söndag.: Det vart ikano, letade dator i flera timmar, de va inte så blliga som föra året, så vart et skapligt dyr dator. Kanske får lämna tillbaka den. min eknomi är inte på topp. Vart att gå i andra affärer också, men va dåligt med fina grejor på rean. Så hittade bara en tröja.

Måndag: Vart  att gå på stan här i Motala, där vart det att köpa två trosor och sen lämna tillbaka en klocka jag fått av Jonas- Klockor är inte min grej tyvär så.. Inte mycket fynd den här dagem heller.

Idag: Skulle kollat runt i stan idag hemma i Linköping med Rebecca men stannade kvar hos Jonas. Mår inget bra idag så. Är ju rea hela veckan så borde finna kvar grejor imorgon med,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 05:51:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0