♥ Dag 13 – Den här veckan.

Den är veckan är verkligen inte planerad på grund av praktiken. Kände att det va bäst att inte planera in massa när man inte vet riktigt när man kommer sluta, hur bussarna går och hur trött jag kommer vara efter, sen kan jag ju inte träna heller på grund av förkyldningen. Men nu är något bestämt ialf, tillkommer kanske mer saker att göra sen under veckan..

Måndag:Hade praktik till 16:30 sen tog det 90 min att komma hem prg av bussarna så vart att
duscha varmt, blogga, läsa bloggar, svara på kommentarer och kolla på ung och bortskämd.

Tisdag:( idag) Praktik til 16, fick sluta en halvtimma tidgare, sen har jag suttit vid datorn, kollat mejlen och kollat efter jobb. Ska kanske duscha varmt idag igen för fryser och sen kolla på ung och bortskämd finalen.

Onsdag: Praktik sen hem till Matilda

Torsdag:
Praktik sen kanske palla sig till systemet och köpa nyårs godiset;) In till banken för att ta ut lite sparade pengar till att köpa en ny dator eftersom den här är trasig. Åka hem till Jonas på kvällen kanske?

Fredag:
Sitta hemma vid datorn? Fira jul hos Jonas? Sova bort dagen?

Lördag:
"fira jul" ???

Söndag:
Ikano troligen för att gå på mellandagsrea!


Kommentarer
Postat av: felicia

svar: Ja :/ hehe.

vad gör du?

2010-12-21 @ 20:35:06
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: okej, hihi :). Tittar på teve.

2010-12-21 @ 20:56:16
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: S o f i e ♥

Vilken otur.. :/ vart bor du någonstans? :)

2010-12-22 @ 00:39:52
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0