Jag saknar..

Nu är jag hemma från gymet, vart alltså att träna idag också ( träna på gymet igår med) Resten av dagen har jag haft möte och pluggat, igår va jag på praktiken föresten sen va jag ute på promenad i den sköna solen och efter det träffa jag lite kompisar en stund och sen tränade jag alltså.

Men jag tycker inte det är så kul att träna på gym, utan jag vill spela innebandy! Körde i ungefär 3 år och har så otroligt mycket minnen därifrån så tänkte bjuda på lite bilder nu från ett läger vi hade i april 08!

Vi körde doppboll. ( om det nu heter så? )



Vi fick springa spåret och spela fotboll!



Vi fick självklart spela innebandy med :)



Sen fick vi lägga straffar med, efter en träning vi hade haft som vi la straffar på vart jag kallad för straff kungen för att jag satte alla och vart sist kvar av alla. Men den här gången va det svårare:P



Jag och Steffi lekte med kameran också.



Vi hade tävlingar med så vi var uppdelade i två lag, och fick poäng efter alla matcher/ tävlingar vi hade. Här fick vi poäng genom att kasta pil.




Det gick bra för Emelie när vi skulle kasta olika sorters bollar i en hink! ;)



Här kastar Jossan ring men vi skratta nog mer en vad vi koncentrera oss;)



Alla va rätt så dåliga på golf, förutom madde!



Josse hade en fin still när vi körde frisebe;)



Vi hade ju bara liiite mat;)



Visa dansade



Och hoppade på taket



Vi grillade



Åt glass



Och andra godsaker ;)



Vi hade lite olika prisutdelningar med. Jag vann något presentkort för bäste kämpen, men det va innan lägret ^^



Josse och Madde hällde grädde och tandkräm över Martin och Tommy, innan det fick jag och Carro spana lite för att kolla om de sov;) Men martin hämnades och hällade tvål!



Madde och Josse, råka mest illa ut;)



Det blev en dusch;)



Skrev ett fint brev till Martin våran tränare, hmm jag va ju inte alls med på det (A)



Klättra ut genom fönstret mitt i natten;)



Lite bus på g? ;)



Den här hängde i Vikingstad centrum dagen efter, det va alltså den vi hade hängt upp på natten när Martin och Tommy hade somnat och vi hade även postat vårat fina brev hemma hos Martin;)




VILL tillbaka, vill ha det här lägret igen!:)


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- hehe ja så är det ju:)

2010-04-28 @ 21:53:45
URL: http://danielas.se
Postat av: viki

Vad fin blogg du har!

Fina bilder:)

Vad tycker du om min nya header?=)

2010-04-28 @ 22:11:01
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Tävlingar pågår förfullt :)

Min är lugn lugn :)

2010-04-28 @ 22:16:33
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Angelica

Saknart också!

2010-04-29 @ 08:19:10
URL: http://angelica-j.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0