Puss

Om man vill ha en mysig puss stund med sin pojk/flickvän rekomenderar jag inte att ni ska ha på er cyklop! För de tar så stor plats att det är svårt att komma fram med den lilla munnen. Fast å andra sidan alla är väl inte som jag att de tar fram sitt cyklop en kall höstdag en söndag eftermiddag och trallar runt och pussr på sin pojk/flickvän som bara garvar och inte fattar något.  Jag vet inte varför jag gjorde det men nu har jag provat på det med och det är ju alltid kul att testa nya saker eller hur?! :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha okej! Tack för tipset :) Ja, jag springer ju i stort sett bara spåret, får kombinera lite asså =)

2009-09-14 @ 01:08:56
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0