Jag hoppas ni skämtar Kissie och Dessie!

Jag brukar inte läsa de där "kändis" bloggarna händer väl att jag kollar in dem nån gång ibland. Men man har lite vänner som läser dem och då får man höra helt sjuka saker va nyss inne på min vän martinas blogg och läste om att kisse och tydligen även en annan bloggare som heter Dessie att de gjort en mat litsa över sin vecka. Nu kanske ni tänker men vad då en matlista det är väl inte så konstigt? Men jo deras matlitsa är INTE  äns mat kolla här vad Kissie la upp på sin blogg.


Okej det här mat schemat är väl lite bättre än vad Dessies är man ändå! Man ska ju äta minst tre måltider om dagen och helst var tredje/fjärde timme i mindre portioner det är då man kan lyckas bäst att gå ner i vikt. Det är ialf vad de flesta diatister, forskare, läkare och matexperter säger och man tror jag mer på dem att det ska funka än det här?



Så här skriver även Kissie på sin blogg.

Hinner inte med middag eftersom jag har möte med PILOT vid 7 tiden, och det är då vi äter här hemma. Men jag har haft det som en vana, brukar försvinna vid 7 tiden för att slippa middagen, och när jag kommer hem säger jag alltid "jag åt ute".. Funkar varje gång! Tips till er som försöker äta mindre är det ett bra tips;)

Eh ja kisse? Tyvär och väldigt konstigt nog så läser unga tjejer din blogg och du är tyvär deras förebild! Smart tips?!:S Herregud vilka föräldrar hon har då? Som tror på hennes skitsnack om jag fick en dotter som hon... Nae jag klarar inte av det hon skulle få skickas bort:P Jag skrattar och skäms för att det finns sådana människor som hon och nej jag är inte avundsjuk som Kissie skulle säga åt mig och ja du är helt enkelt BÄST på att provicera folk!


Nu till Dessie då som måste ljuga! Hur överlever människan annars?






Det här hittade jag på hennes blogg som hon gett på svar till tal till någon läsare som undrat..

"Hur gick det med ditt matschema!? Du skulle ju bara äta 1 mål om dagen, och det skulle ju bara varit något litet!? Orka ljuga!"

SVAR:
Men gullet då... Tack! Du håller ju fan bättre koll på mitt liv än vad jag gör själv, tack att någon påminner mig! =O Men, tyvärr så köpte jag bara en burrito på Tacobar men jag åt bara 1 eller 2 tuggor utav den! Pyh.. Tror ni att jag själv skulle orka en hel sån där!? Galet ju.. Men jag åt bara 2 tuggor, sen slängde jag resten!

Jag vill ju inte bli tjock, så jag håller vad jag lovar! Desutom så var matshemat för förra veckan, jag skriver ju i slutet av veckan vad jag ätit! (:




Hahahahahaha jag vill inte bli tjock och nae herregud att du äns orka två tuggor? Du äter ju mer än en bebis:S Eller? Ja skrattar inte ni också?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ JA!!!:D

Njaaää de var väl tänkt så, men pappa och dom åker inte förrän på lördag så de var tänkt att jag skulle ha de nästa helg men då vet jag inte ens om jag ska ut.. Men om vi ska ut på Lördagen asså denna Lördag då kan vi ha förfest hehe men ingen vill väl ut på lördag? :P

Pussspussssssssss

2009-09-29 @ 21:41:03
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: sandra

hih tack så mkt :)

2009-09-29 @ 23:10:30
URL: http://sandraar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0