Anders Bagge!

Den här gubben är så cool! Jag gillar honom bara mer och mer för varje gång jag ser honom. Hans kommentarer är så klockrena! Man skulle kunna tro att jag höll på att bli kär i honom :0 Kanske är det han som är största anledningen till att jag för första gången sätt alla avsnitt av idol aom gått hittils :o Första året som gick kolla jag någon enstaka gång det samma gäller med åren 05 0ch 06.  Idol 07 och 08 kolla jag på när jag hade tid, eller när jag kände för det eller någon vän som jag umgicks med ville se det!

Men aa ialf jag tror att den här mannen är en Sveriges nya folkkäraste godbitar =)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan bara hålla med! Har sett alla avsnitt nu och jag ÄLSKAR BAGGE =) Jag diggar hela juryn men han har något extra den här mannen ;)

2009-09-24 @ 10:57:42
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Jag håller med. Idol utan Anders Bagge är inte Idol. Men Anders är skööön! :D

2009-09-25 @ 09:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0