6 barn plus åttlingar ?

Igår när jag var i ryd hos Carro så kollade vi på en dokumentär som handlade om en tjej som redan hade sex barn sedan så fick hon åttilingar så sammanlagt har hon nu fjorton barn! Hennes störe ungar verkade inte alls må bra, de va katiga mot henne sa bitch och bara ingonera henne, slog henne och sina andra syskon. De verka även sura hela tiden.  Hon kan ju knappast även om hon så vill hinna ge dem så mycket tid till uppmärksamhet och kärlek, även fast hon hade barnskötare och hon iband bara hitta på saker med sina äldre så tror jag inte det räcker. Tror att alla barn behöver bara vara med sin mamma utan sina syskon, för det är alltid någon som va sur och skulle bråka. Förstå¨r inte hur hon tänkte? Menar det räcker helt klart med sex! De har inte äns någon pappa utan är gjorda genom provrörsbefruktning. Okej om man gör det när man börjar bli gammal och det är sista utvägen men hon verka ganska ung tror inte hon va mer än 34? Då kunde hon väl ändå väntat med resten okej om hon skaffar än men inte så många! Hur kul är det för barnen att inte ha en pappa. visst många har inte det men det är ju för att de skiter i sina barn eller har gått bort. Men nu är det ju annorlunda!
Jag blir så arg på sånt jag tycker det skadar barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0