Simpel life

Bästisen flyttar snart, en annan nära vän har råkat riktigt illa ut inget som jag ska skriva här om. Mamma kan knappt gå för att hon har så ont i kroppen och då kan hon inte träna och när hon inte får träna mår hon extra dåligt, det är synd om henne. Jonas har förlorat jobbat, jag är urtrött på skolan som skiter i mig och matten som jag inte fattar något av! Jag är ledsen över att mina nära och kära lider så fruktansvärt mycket. Livet är ingen höjdare och särskilt inte nu, men jag är väl bara negativ kanske många tycker nu så va fan jag använder mina sista rader till något bra!

Min Jonas är alltid bra han stöttar mig så himla mycket, helt sjuk att en människa kan göra så mycket för en! Om jag inte är med han så kan det komma ett super gulligt sms som jag nästan börjar gråta av. Jag börjar inte gråta för att jag blir ledasen utan rörd av det han säger, idag fick jag ett sms där det stod så här som jag vart glad av:


"Nu e jag hemma älskling. Tänkte på en sak när jag plocka upp ljuset från påsen. Du måste vara den finaste och gulligaste flicka som finns:). Du gör mig så glad och du är alltid så snäll mot mig och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig enormt mycket gumman <3


Vad då får ni inte tårar i ögonen nu ? :0 haha ja jag är lite känslig men om ni undrar vad han snackar om med de där ljuset? Så fick han ett ljus av mig som jag hitta på lagerhouse när jag kolla in där en snabbis så det står "You light up my day" Men nu blir det tv och sängen god natt sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag säger ju att han är bäst din Jonas, det tycker ungarna med!

Förrästen så är vi rätt nöjda i Oxelösund så du behöver inte oroa dig över oss :-)

2009-11-13 @ 15:39:44
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0