Nu läget..

Just nu gör det ont.. Jag har varit extremt trött idag och haft små ont lite då och då. I natt när jag försökte somna började jag få lite svårt att andas igen men låg kvar och bara försökte att andas lungt och efter ett tag släppte det. Jag vet inte varför det bara blir så ibland, men bli inte rädda om ni är med mig eller träffar mig och jag börjar andas konstigt, det ska nog inte bli någon mer akut igen :)  Jag ska försöka att leva som vanligt eller aae inte ta på mig för mycket ansvar och inte göra allt på samma gång.:P


Föresten har jag världens underbaraste pojkvän! Han har ställt upp för mig hela helgen, jag har inte alls varit så pigg och glad men ändå har han stått ut med mig och förståt mig. Det känns bra att ha någon som bryr sig, och även orkar att visa det ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de blir bättre med dej<3

2009-05-04 @ 12:00:54
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0