MacGyver =)

Är det någon som sätt tv-serien MacGyver? En gammal tv-serie som fortfarande vissas på 5an men mest på nätterna tyvär:(  Men handlar om en en kille som alltid klurar sig ut vilken knipa som helst, med hjälpa av lite små saker bara. Han är alltid på äventyr och träffar både dåliga och bra personer och alltid nya kvinnor har han med;)  Jag älskade han när jag var liten, han var en av mina idoler, mackan kallade jag han för! Hade några avsnitt inspelade men de är tyvär borta tror jag :( Kollar sällan på det nu, men det finns nätter då jag ser det eller typ  väldigt tidigt på morgonen kanske det är som de går, då jag inte kan sova ialf ^^Men nu ska tydligen serien skapas om till en lång film, dock med en annan skådespealare som MacGyver, tyckte han va snygg eller han är fortfarande små söt ;) Jag ska ialf gå och kolla på den när den kommer ut! Kommer nog ta väldigt lång tid innan de gör filmen men gud vad jag längtar, ska bli kul :D :D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, såklart. Men är ju gammal också.

2009-03-26 @ 20:16:19
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0