Glad :)

Japp glad är jag, för idag efter skolan när jag satt och vänta på att Mattias och Tommy skulle komma och umgås med mig så kommer en av ettornas lärare från BF förbi och säger att jag var duktig på redovisningen idag. Redovisa för två ettor idag om Irland, redan redovisat två gånger tidigare för folk och imorgon blir min femte gång för folk. Men det hon sa var att jag var duktig för att jag fick alla att lyssna och skratta och att jag gjorde det riktigt bra bättre en andra :S Det håller jag icke med om men kul att hon tycker så, tycker själv att jag bara prata på om inget typ men hon hade sagt det till en av lärarna vi har i kursen ialf. Så nu hoppas jag på mitt VG i denna kurs också :)
Sen är jag glad för att på lördag kommer tuvan, då ska vi leka i simhallen, sen äta på donken och sen åka buss til lambo, massa mys :) Och när hon åkt hem ska jag till Jonas! Och mysa ännu mer, saknar min pojke. Sen imorgon kommer Tommy och Mattias igen och dem tycker jag om att vara med och på fredag ska jag träffa ella och min saknade gudson, massa att längta till :D Sen fick jag även träffa bästis Matilda idag, min älskade vän genom allt <3







Du är det finaste jag vet <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inga mera bilder på killen?

2009-03-05 @ 20:26:07
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara jättekul, men mamma får ju bebis på torsdag så kanske vill va hos henne, men annars följer jag nog med om jag har pengar låter sköj ju :D

2009-03-05 @ 21:08:43
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0