=(

i morse när jag vaknade hade jag fått ett sms från Matilda, där det stod att hon varit med i en bilolycka. Jag pratade med henne förut och tackar allt i världen för att hon överlevde men hon är inte okej, hon har ont i ryggen och kan inte röra musklerna i benen hon ska få träffa sjukgymnast och läkarna säker att hon kommer kunna gå normalt igen. Men jag är livrädd, jag vill finnas där så gott jag bara kan men vad säger man? Jag var inte med när det hände, jag kan inte känna smärtan alla mina ord känns så toma och meningslösa. Jag har bara suttit och gråtit i flera timmar jag är så ledsen för henne skull, det gör så jävla ont i hjärtat att veta att min bästa vän  lider och jag kan inte hjälpa till ett piss! Som inte det var nog med grejor nu. Jag prata med mamma föut hon skulle sjukanmäla mig till skolan jag måste men orkar inte gå till skolan idag, jag vill inte att någon ska se mig ledsen. Jag är ju alltid den den överglada jäveln men inte idag. Idag går mina tankar endast till Matilda. Hon betyder allt för mig hon är de enda som jag har öppnat mig för och vågar lita på. Utan henne orkar jag inte. hon är den som ger mig mest kraft. Jag älskar  mina andra vänner det vet ni! Men vi har varit kompisar i 10 år nu. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och det känns som att hon är den enda som vet vem jag verkligen är, allt annat är mer ytterlig för jag är inte så öppen av mig när det gäller min egen sanning. Bara just nu och det är fan klart att jag gråter jag är jätte orolig, jag tänker bara på hur hon mår och hur allt gick till, tanken om att det kunde gått ännu värre trycker på hela tiden..... Fan nästa gång ni åker bil på med bältena och kör försiktigt, då menar jag jävligt försiktigt. Den som kör fan ha koll på vägen hela tiden och om ni blir störd av att prata massa gör det då inte.. Jag vet inte hur de krocka men jag påminer er bara om det! Jag vill inte förlora någon !!


JÄVLA SKIT DAG!



Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK GUMMAN <3

mitt nummer är 0761992572 :)

Hur är det med din vän nu föresten mår hon bättre?

2009-03-30 @ 22:15:32
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Martiinaah

En aning. Äckliga steven!

2009-03-31 @ 14:26:37
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy vad jobbigt stackarn! :( Hemskt ju!

Men neejj lägg av behöver inget sötnöt<3

2009-04-01 @ 17:18:35
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0