Summertime

Om 9 dagar kommer jag stå på flaket ooch sjunga med klassen inte för att jag tycker om dem, utan  jag kommer sjunga av lyckan  för att  jag slipper dem och de flesta kommer jag nog aldrig se igen :D Det är ju underbart (: Fick se mitt betyg idag denna termin fixade jag inte ett ända G bara VG  och MVG, men är jag nöjd för det? Nej då kunde gjort bättre i vissa ämnen i andra terminer men mer VG kanske jag fixar till i höst? (: Gött med tid att tänka på vad jag vill göra, få busskort, pengar ha ett tidfördriv och fixa mitt slutbetyg! För slutbetyg ska jag ha :D

I sommar då? Vad händer då? Har massa saker jag vill göra men vet inte om alla blir av men hoppas på det:D

* Träffa vännerna i Örebro
* Hälsa på släkt i Stockholm
* Astrid Lindgrens värld med monsterungarna
* Smultronstället
* Åka med Jonas båt
* Bada
* Festa
*  Åka till Landskrona och hälsa på Ella
* Åka till Västervik och hälsa på Rebecca
* Boda borg med Jonas, hans familj och släkt
*  Vara med kompisar
* Vara med Jonas

Hoppas allt det här blir av, tågen är ju som tur inte så dyra och om jag ska bo hos någon gör jag ju det gratis och jag antar att mitt sparkonto kommer bli användt, men de pengarna kommer sättas tillbaka när jag jobbat lite i höst som jag ska :)  Den  här sommaren ska jag strunta i hindrerna, riva dem istället och bara leva livet så som jag behöver:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0