Panik!

Om en vecka tar jag studenten, den alla tjattar om och räknar ner för. Men inte jag, jag ser inte fram emot det:S Jag känner ingen längtan eller glädje känner bara panik för att jag slösa bort för mycket pengar på kläningen som jag inte äns vill ha längre borde kollat mer men orkade inte... Verkar som alla ska klä upp sig jätte fint då vill jag med göra det med fina smycken, och en kläning som inte alla andra har men det är för sent för att byta och har inte råd med att köpa smycken:( Jag måste önska mig något nu också tydligen jag som bara "älskar" att få presenter.. Fy fan jag gillar inte att folk slösar pengar  på mig.

Vad ska man önska sig ?????


Måste väl köpa dricka med men känns som det kommer bli en nykter kväll? Då vi ska vara på platå redan vid sju och hur dyrt är det inte att köpa där? Önskar jag bodde i stan isället kunde man gått hem en stund istället...

Me nu vill jag längta, vill sjunga bort rösten på studenten vill ha det där leendet jag hade på studentkryssningen för det är fan den bästa resan jag gjort :D Men allt kanske blir helt annorlunda när väl dagen är kommen när man står med klassen som säkert kommet vara över lyckliga när man på kvällen är med sina kompisar  och ja får väl hoppas jag kan dras med i deras peppning för så här får det inte vara...

PEPPA UPP MIG TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0