Sjukt konstig men bra fest natt!

Hahahaha, ja jag sitter och sma skrattar ner jag tanker pa allt som hande igar. Ja lugna jag ska beratta far er :) Vi var bara pa praktitk platser i tva timmar sen fick vi sluta far att vi skulle gera laxor. Men vi drog in till stan gick in till ett stalle der de sa att man var tvungen att vara 21 far att kapa alkohol, sa gick till nesta och der var det 18! Konstigt att de har olika, men jag och steff vart overlyckliga och kapte en hel del. Sen vart det hem far att tare lungt fixa sig och eta.. Senare pa kvallen barjde vi dricka en del.. Drack cider och fyfan vad det var ackligt, men hade smirnoff ice, bacardi och vodka blue, sa allt va inte ackligt. Sen gick vi till bussen, hoppade av i stan och bada var javligt kissnadiga, sa vi gick in pa en pub, der en vakt berattar att hans fru ar svensk .P Sa sparanger vi in pa toaletten, alla bara glor ner vi kommer in va javligt gammat folk, tanter som typ var i 80 ars aldern, hahahha! Sen satte vi hos och tog en beer der, sa fragar jag han som spelar, de va live musik, om han kn nagon svenks lat, typ abba, sa han sager satt vi ar far sverige och att laten ar far oss, de vart waaterlov, lr hur den nu stavas.P Alla satt och klappa o takt och sjang, en gubbe dansa sa jag sjang lite med han, hahah ! Sen var det en vakt der som vi fraga ifal han visste nat stalle vi kunde ga till, sen han faljde med oss sa matte vi hans tjej kompis ocksa, drog till ett stalle med dansgolv, det var stort och massa folk! Der inne vart det massor mer dricka, eehe betala jag sjelv? Neee han vakten och hans tjejkompis bjed mig hela kvallen, haha jag kande mig inte full men ner jag yanker efter nu va jag nu lite full, fast vakten sa till mig , du bara dricker och dricker anda marks det inte pa dig, haha jag bah men jag ar alltid galen. Da sa han de tror jag sakert med du ar amazing jag beundrar dig och har javligt mkt respeklt far en tjej som du.. Eh jag vet inte om han ragga lr om han tyckte sa, annars far jag la vara glad far att han sager sa.. Der inne lev de massa dans, sen fick vi vara med pa bild med tva tjejor, eehm ? En av dem hde fargat de vi var med om jag hade kille far hon gilla mig sen kom hon och ville dansa med mig lr farst fraga hon  ifal hennes killkompis fick det men jag svara nej pa bada, sa gav hon mig en puss pa kinden, hahah ja her tycker folk visst om mig, men jag hoppade inte hagt av lycka av att hon var intresserad, jag er ju inte lagd at det hallet :P Men jag dansa massa med vaktens tjej kompis ialf, allsta ingen aning om hur gammla de ar lr vad de heter sa de far bli vakten och hans tjej kompis. Hon tog mitt nr far hon ville ses igen, sa hoppas hon ringer da :) Faresten va de fan dyrt att kapa dricka i baren. sa man ar glad far att de bjad, sjuk bara slump av traffa dem, de faljde oss till bussen ocksa, se har ju nattbuss her som gar vid 3 och 4, ass bra! Men vi var la lite tretta och sma fulla sa vi missa busshallplasten, vi bah fan var er vi, men barja prata med en kille och det var bara en busshallplats att ga sa, han bara garva at oss far vi snacka bara massa och bada var kissnadiga och jag skule sega att steff beh;vde kissa men istallet kom de she vill pay, hahaha eeh, fan vad han garva han sa att vi var galna, men han tog mitt nr, tror knappast han ringer, far vet inte om man kan ringa till mitt vanliga nr? Maste nog skriva 46 farst men tankte jag inte pa. Skulle vara kul att kenna lite folk her  :P Sen gick vi hem, at och sov och nu ar jag lite seg men glad. Konstig kvall allt vara bara slumpar men aa det kanns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0