En vecka i Irland

Nu har vi varit her i en vecka, har gatt sjukt fort, men det kanns super :)  Igar vakna jag vid elva, satte mig vid datorn sen duscha ja och sa sen vid fyra vakna steff, sjuksovarn, haha gick ner och lekte med bebisarna som var her. Det ar frank(pappan i huset ) systers barn, tvillingar och ass soeta.. Sen fick vi mexikans mat igar, far hon vet att det ar varan alsklings ratt och sue gillar inte fisk, jag slipper fisk nanananan :D Men sen ialf skulle sonya, david nicko ut och precis innan de skulle dra fraga de mig sa jag sprang upp och hamta jackan, hann inte fixa mig men hade lite smink pa mig ialf:P Sa drog vi till en mysig pub, och traffa deras vanner ass herliga, de ville att jag skulle lara de massa fula ord och sen fraga de massa om traditioner och sa. De tyckte det var coolt att jag`drack beer sa bara far det behvde jag inte betala nat sj igen :P Satt der och snacka oh skratta med dem. Sen kom deras killkompis och hemta oss, karde runt lite, han karde som en galning lite iditoiskt faktiskt sladda och grejor. Sen kom party musik och jag sjang saklart, de tyckte de va kul:P Knappt sovit nat vi kolla pa tom och jerry ner vi kom hem .P Idag har jag och Steff ialf tagit en promenad, ner till havet jatte lang strand och stort hav, gick vid ett naturreservat ocksa, massa fint !!! Det regna och blaste som in i helvete men sen kom solen helt platsligt, aa lustig vader :p Nu ska jag nog lyssna pa musik och tare chill , haft en super helg ialf :)

Hoppas ni orkar lasa allt jag skriver, blir ju mkt ner det hander sa mkt bra.. Lemna gerna en kommentar sa jag vet hur ni har det lr sa jag vet vilka ni ar som laser :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar ha de kul ni :)

hur är vädret där nere annars då? alltså är det typ som Sverige eller?



ha de så fint <3<3

2009-01-20 @ 12:52:49
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0