Dag 4

Och jag kan ju barja men att beratta att jag ringde min mamma idag far att beratta att det hant en olycka: Till svar fick jag, men gud vad kostigt att det hant dig nagot ner du har ute och far ! Hahaha men assa sager jag, mina skor har liksom gatt sander, mamma bah:  vad fan har du gjort nu?  Jo men jag har skit skit skor och vi har gatt far mycket, liksom hela min sula var sander, helt sjukt sander var de ialf, sa kapte nya och lamna de gamla pa donken, hoppas de gillar mina trasiga skor :P Eller en var ju hel ialf :D Annars igar var vi i stan som vanligt en sa lange, tror jag hittat en present till min mamma hon fylller ju den 30! Till min blivande gudson har jag redan kapt en :) Idag gick vi aven till stan, tog lite kort och tog en farlig vag... Tror vi hamnade i de fattigare delarna och fullisarna gjorde oss sellskap, uschan ! Folk springer mer en gar her ocksa, alla verkar ha sa brattom :0 Sen sma skriker de nar de pratar, alla later som ron i harry potter.. Jag blir da nog inte kar i en irlandare, det later ju inte som nagon fin melodi nar de pratar :P Fick reda pa att geneus museet jag verkligen ville pa kostar 400 kr far att typ inget bara se film lr nat :S Trakigt men... Ska fraga runt folk nu om vart de tycker att vi ska ga sa vi inte bara hanger i stan varje dag kan bli langtrakigt tillslut.. Men en sa lange har det ju varit upplevelser och sa :)  Just det paul och sonja kusin allsa barnen som bor her hade fargat om vilka vi var och om vi var tjejor sa hade han fargat om vi var `vackra pch sue, mamman sa ja sa ner han kom va det de farsta han farga var er tjejorna? Men sue sa att vi var uppe och hon ropa inte pa oss, sa vi satt kvar ar inte sa sociala men jag orkar inte prata engelska hela tiden, battre att sitta pa rummet med steff och planer saker och prata massa :)   Men hoppas ni hare bra der hemma, ska sova snart  ialf :) Natti ! Puss va ? (A) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0