Dag 3 i irland

Och jag skriver igen :0 ovanligt far att vara mig :P Men jag kommmer enda sakert glamma att beretta massor, haha! Idag va det praktik igen och de har da konstiga matvanor, farst ar det frukost vid 9, ( da brukar det ju vara full pa dagis i sverige) Sen vid halv ett lunch sen vid tre middag :S lunch rester och idag fick det popcorn och godis i efterratt, nee jag ar glad far att jag bor i sverige tror jag nog! De ar typ 10 barn pa fem larare :S ass mysko, sa inget jobbigt ar det ialf.  Vi ar bara i ett litet rum, barn och aven personal behaver utryme, aa hel mysko gillar inte deras satt.... Fast alla ar trevliga.. Vart aven stan idag, tog lite kort och kolla pa nagon kand bro och en kand pub, varsta mys blir att dricka der nagon dag, ska nog ut och festa pa fredag, ett stalle som later som plaza alltsa verkar vara samma sorts still, blir nog kul. Ja engelskan gar la okej... Gillar inte deras ackliga ljusa bred men de vi bor hos har fixat markt bred till mig, toppen (Y) De har skorna pa sig dygnet runt ocksa, ofta haha undrar om de sover med dem, som pippi langstrump ? Aaa har fatt massa papper att lasa :(  Som att vi inte redan hade laxor, maste nog satta mig  och lasa det imorgon och kolla igenom allt sa jag hinner med allt... Men nu klagar jag lite men jag trivs her! Vilken upplevelse och chans vi fatt... Bara lite saker som ar jobbiga... Eftersom mitt 'lskade folk ar der hemma och jag kan inte vara der.... Men jag hoppas att allt ordnar sig! 


Ella maste ju fa sitt barn snart, vill vara der men kan inte... Matilda basta vennen fyller 18 imorgon vill bara krama om menniskan far att visa att jag inte klarar mig utan henne! <3 Alltso jag mar bra tro inget annat jag bara oroar mig och saknar vissa far mycket.... Men nu ar snart klockan halv elva skit tr;tt, ska sova... Natti och jag finns her skriv om ni vill prata <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

We miss you here in Sweden guys!

The reason I write in English is beacause it´s good practise. Yeah yeah, the people in Dublin seem to be a little bit unhealthy, I mean candy and popcorn for dessert? In sweden we get like fruit? Haha, I don´t know what Im writing... The only thhing I wanted to said were that when you and Steffi comes home i´ts a one week holiday from school and we gonna party then!



Have a wonderful "vaccation" 1

love you both <3



P.Sskratta inte åt mig och min enggelska :D9

2009-01-14 @ 21:59:51
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0