12 dagar i Irland

Japp nu har vi varit har i tolv dagar och jag sitter och fryser som vanligt i mitt kyliga rum, vattnet funka inte idag i duschen :S Samma som fara fredagen sa jag duscha i kallt vatten, envisa jag hade ju bestammt mig far att duscha sa jag gjorde det, hela jag ar iskall :0 Jag vet  tva som skulle behavas her nu, hihi (A) Men ja inte hant sa mkt i veckan, vi har tankt spara det mesta till de tva sista veckorna de ar ju da deppigheten kan komma. Fast jag langtar inte hem! Langtar efter kompisarna saklart, men inte hem till att bo i lambohov, nae uschan. Sa otroligt harligt att sitta och ata med familjen och kolla pa tv med dem och bara mysa som man ska men, men nu har jag ialf fatt uppleva en familje grej, great (Y)

Onsdag: Vi hoppade pa bussen som vi akte fel med andra dagen far att se var vi skulle hamna, akte langs havet sen in i ett jatte fint omrade, vid slutstaionen kom busschauffaren upp och sa att vi var tvungen att ga av, men vi behavde bara ga fem min sen kom vi till busshallplatsen der varan buss gar sen var vi snart hemma, alla bussar verkar ga runt varandra pa nagot sett, ja dublin kanns litet.

Torsdag: Tog en tur till stan kolla kladaffarer, men dyrt med klader ialf, men jag gjorde lite fynd bland underkladerna, nagot som man alltid behaver nytt :) Sen akte vi hem och at sen satt vi och kolla pa doodgeball med frank och sue, ass bra film sett den innan men kom inte ihag att den var sa bra! Vid kvar aver 10 fraga de om vi ville ha vin lr beer, haha nej tack lite sent pa en vardag :P

Fredag: Praktik i nagar timmar, der det idag vart manga skratt, de vart ass glada ner jag sa att vi skulle ut och festa ikvall de bara bra far er, vi har manga trevliga irlandska pojkar her.. De sa ocksa att jag kunde ta flera jag maste ju testa pa nu nar ar i ett annat land, olika kulturer du vet, hahah sjuka jag bara garva at dem. Annars idag at vi buffe pa en kina restuarang massa ny kina mat jag aldrig atit och gott var det, de spela aqua der, haha elska dem ner jag va liten :D  Mjo nu ska jag torka haret sen are la mat om ett tag, sen blir det att gara ordning sig, vi har fatt massa tips om krogar och vagbeskrvningar det lutar at ett stalle som har fyra vaningar. woho :D Trevlig helg folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0