Vad då lek ? :S



GÖTEBORG. De tre femteklassarna band sexåringen och satte på honom munkavle.
Sedan misstänks de ha hängt upp honom i en klädkrok i skolans kapprum.
De tre har nu polisanmälts för olaga frihetsberövande.

Händelsen inträffade på Surteskolan i onsdags i förra veckan.
- Jag fick ett samtal från min sons lärare som sa att han råkat illa ut men att det inte var någon fara med honom, berättar sexåringens pappa.
- Han hade blivit bunden till händer och fötter och fått en munkavle och blivit upphängd i en klädkrok.


Jag fattar då inte barnens lek nu för tiden. Visst jag busade med folk när jag va liten,  busringde gjorde man ju ganska ofta. Men aldrig lekte jag lekar eller busade på det här sättet:S Vad fan är det för jävla lek, att hänga upp någon? Borde inte barn veta bättre än att sånt här kan vara farligt. Ja jag säger då det alla dessa tv, data spel och för lite tid med föräldrarna. Det påverkar våran värld. ....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hemskt!

Vilken fegis ;-)

2009-02-28 @ 08:18:38
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0