I medevi ;)

Jahopp nu sitter jag här ny duschad och väntar på att tränings narkomanen Jonas ska komma hem. Orka inte följa med för att kolla på när han och hans vän bygger muskler:P Men nu är ju sportlovet slut och jag blir ledsen, skola på måndagen igen :( Jag måste klara det, peppa, peppa, peppa. Fast känns bara pissigt, men får väl se om jag kan fortsätta att vara duktig som innan jullovet!

Hänt de senaste dagarna då? Jo de ska jag tala om för er :)

Måndag: Det va då sist jag skrev då nina var på banken så när hon kom hem gick vi till affären, så kom dejke med oss. På kvällen vart det hem till lasha där även mickis och tolle var kolla film och snacka. Sen tog jag och nina en tur i backen åkte tefat, jag fick blåmärken, farligt det där :P

Tisdag:
Tog det lungt åkte in till stan en sväng. Mr sven kom och umgicks med oss. Annars vart det mest en slappar dag med min pp babe.

Onsdag:
Mickis kom , senare slåg jag i huvudet i en tavla! Hahaha :D  Jag, mickis och pp babe garva massor. Tommy och bagaren kom förbi, vi åkte till donken sen hem till nina så kom även jonas. Senare var vi på brygget drack lite med massa folk orka rabbla upp alla namn:P Jag och bagaren hade en levande stund hemma hos nina innan vi skulle dra, satt på golvet med tända ljus och snacka lr garva mest men, ja ibland har man kul för inget ^^

Torsdag:
Jonas skulle självklart träna så var med nina sen så följde hon och larsson med hem till jonas så var vi här :D

Idag: Snart kommer Jonas tebax då ska vi nog äta, sen ska han på fest och det var fullt så jag fick inte följa med för hans vän :( Så ska till nina igen, haha:D Så ska vi ialf vara med Tommy men lär nog hända mer en så. Sen blir det väl hem och sova hos Jonas nån gång på natten ^^

Imorgon är det ju lördag och jag vill inte åka hem........ Det bästa med Irland var ju att slippa bo hemma. Sen kommer jag sakna nina och jonas, fast ses ju snart igen som tur är :D

Aoo ska ialf få träffa mina söt barn på söndag!

Ha en bra helg folket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0