Felsms.com

En sida där folk har skrivit in deras sms som det skickat till fel personer, har fått mig ett par goda skratt!


Till: Mamma
Sms: Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?
Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen.
Svar: Vad håller du på med? Kom hit med din telefon NU
Förklaring: Mamma fick meddelande sent på kvällen som min bästa vän skulle haft.
/Agelica


Till: Storebrorsan
Sms: Jag tror att jag har hittat min drömkuk nu...
Svar: Driver du med mig?
Förklaring:
Åhhhh jag dör, så pinsamt det va, fan säger jag bara... /Lotta


Till: Moster
Sms: Vill ha dig naken hos mig nu!!
Svar: Nu har du skickat fel hoppas jag.
Förklaring: Moster skulle inte ha det smset utan Annika som ligger precis under i telefonboken


Till: Arbetskollega
Sms: Hej älskling, jag kör från jobbet nu, jag blev kåt av de förslag du skickade innan, ser fram mot att få känna din nakna kropp mot min om en stund puss puss
Svar: Hej killen! Jag visste inte att mina förslag på ekonomiska lösningar var så tändande för dig *asg* Ha så trevligt med sambon ikväll
Förklaring: Det blev förbannat lustigt morgonmöte dagen efter på jobbet kan jag säga

Till: Chefen
Sms: Hade inga rena trosor så jag låna ett par boxerkallingar av dig. Känns konstigt på ett bra sätt :-P
Svar: Aha okej. Se till att de är tvättade innan du lämnar tillbaka dem. ;)
Förklaring: Kommer aldrig glömma då jag skickade till chefen istället för min sambo

Till: Chefen
Sms: När du kommer så ska du få en avsugning och komma i min mun. Sen ska du få knulla mig som den lilla hora jag är. Vill ha dig här nu
Svar: Va?!?
Förklaring: Min kille fick inte smset som det var tänkt utan min chef. Jag hade betalat 1 miljon för att få det där smset oskickat.

Till: Mamma
Sms: Kom upp på mitt rum nu! jag ligger naken i min säng och runkar. mamma och pappa tittar på tv så som kommer inte höra när du stönar ;)
Svar: HAHA du är så jävla pinsam jonas!!! jag sitter och tittar på tv tillsammans med dina föräldrar. din mamma bara skakade på huvudet och gav telefonen till mig när hon läst sms:et! hahaha
Förklaring: Sms:et var menat till min dåvarande flickvän, men som ni säkert förstår hamnade det i mammas inkorg istället.




Som sagt det finns massor olika sms där så ni kan ju gå in själva och kolla:)





Kommentarer
Postat av: Martina

jag tycker ju de :P men vet itne vad alla Andra tycker :P

2009-12-19 @ 14:10:08
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martina

Jo dom brukar ju de. Men får prata ihop oss alla tycker jag o ordna nyår!

2009-12-20 @ 15:17:59
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martina

Jo men precis. Men känns ändå som de e dags o fixa ihop trådarna nu

2009-12-21 @ 00:45:40
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0