2009

Tre av mina vänner har redan gjort detta test så måste ju följa trenden;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Praktisera utomlands en månad, dansa på bardisken i bulgarien, tog studenten och åkte på studentkryssningen ätit korvbröd med både korv och ost i och massa mer! ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?:Har aldrig haft några och kommer nog heller inte att ha :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Japp min Ella :)

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej inte i år! :)

5.Vilka länder besökte du?: Irland och Bulgarien! :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Mer pengar är det som alltid saknas!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Första gången jag träffas Jonas, månaden i Irland, då jag och Jonas blev tsm, studentkryssningen, studenten och resan till bulgarien!

8. Vad var din största framgång 2009?: Mina höjda betyg, kommit igång mer med täningen och det nog absolut bästa att jag nästan aldrig dricker som fått min diabetes att ligga så mycket bättre till!!

9. Största misstaget?: Det som aldrig kommer sägas här!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? : I bulgarien skada jag fingret och fick ett hack i armbågen (Y) Sen så är det ju jag så listan är lång!

11. Bästa köpet?: Hm betala ju inte för studentkyssningen och kina resan tror jag blir bra men vet ju inte än så vet inte:D

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Presenter till folk xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja alla fina minnen man fått med folket och så all kärlek som min pojke gett mig såklart!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Eftersom de har spelats sönder på radion och på andra håll så use somebody, rap das armas och I gott a feeling.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat ännu mer och träffat visa vänner mycket mer!

17: Vad önskar du att du gjort mindre?: Ätit mindre godsaker!

18. Hur tillbringade du julen?: Ska vara hemma hos mig, bror med familj kommer och syster med sin bebis mage och kille sen kusin och morbror från sthlm. Va ett tag se man firade jul så får se hur det blir:)

17: Blev du kär i år: Jarå :)

20. Hur många one night stands?: Jag har ju självklart inte varit otrogen så ni kan nog räkna ut det själva? ;)

21. Favoritprogram på TV?: En sån fråga kan inte en människa som jag svara på tv för mig finns knappt ^^
23. Bästa boken du läste i år?: Läser inte böcker ;)

24. Största musikaliska upptäckten?: Jag kolla ju på idol så får väl säga Erik och Tove?:P

25. Något du önskade dig och fick?: Ja fyllde ju år så :)

26. Något du önskade dig men inte fick?: Ja men kanske får det i julklapp i stället? :)
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Dagen innan festa jag men på själva föddesedagen låg jag hemma med feberfrossa!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:Egen lägenhet!

30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2009?:Slappis kläder, leggins? :)

31. Vad fick dig att må bra?: Som vanligt min älskade hund, mamma, kompisar och så Jonas :)

32. Vad fick dig att må dåligt?: Att bästis flytta och sen den där gubben i lådan som vanligt....

33. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ingen:S

34. Vem saknade du?:Tjejerna jag alltid festa med förut inte alls sätt så mycket :/!

35. De bästa nya människorna du träffade?:Mest träffat nytt folk i motala så dom då och min Cilla! <3 Sen har man träffat massa på äventyren man gjort men inga man har kontakt med nu ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0