Träffad!

Vissa ord, meningar och texter slår in så jävla bra på mig. Ibland kan jag inte förklara mig och så hör jag den där låten eller läser något och sen vet jag precis vad det handlar om.  Det kan bara var några få meningar eller bara just det där ordet, som just den biten bara vore gjord för mig, konstigt det där.


Jag vet vad som måste göras ändå sitter jag kvar här
och det skrämmer mig att jag kan nå dig var du än är
och om jag behöver förklara. Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.
Men jag vet att jag döljer en sanning att väntan inte leder någonstans.
Jag försöker att strida mot känslan men den är rädd och den spelar ett spel nu
jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur..




Nu är det påskolov woho :D Ska gå ut och ta en promenix med mamma och Sandy nu i det här härliga vädret :) Sen kommer Jonas hit senare idag också =) Trevlig lördag folket :D

Kommentarer
Postat av: Martina

haha jovars =D

2009-04-05 @ 00:41:42
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martiiinaah

Vet dumma linje! Ska döda den =D(A)

2009-04-05 @ 18:47:00
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0