Solen drar ut allt folk :)

När jag gick igenom stan idag satt det fullt med folk vid ute serveringarna och det var folk överallt, men det är klart när det är sånt här fint väder vill man ut och man blir piggare och gladare, så känner jag ialf. När de regnar vill jag bara gå och dö, ja kanske inte dö men vill inte gå ut till bussen äns. Har varit i skolan från 10- 15 idag det är synd när det är så fint och nu tog jag en hemma paus för att jag sedan måste sätta igång igen och plugga IDAG IGEN!  Jo plugga hela dagen igår och då mena jag plugga i flera äckliga timmar på histroia och tråkig skit..Usch, gillar inte prov.. Sen ska jag till spåret för att ut och springa, japp måste gå ner i vikt nu och fort vill jag att det ska gå men, men någon dag kanske jag kan bli nöjd? :)





Mjo så glad som jag är på bilden kanske jag inte är nu mest så himmla trött skulle vara gött om jag kunde gå över till Matilda ta med henne till centrum för att köpa glass eller salta ess som jag allitd köpt varje sommar vi levt tillsammans. Men hon är kvar på sjukhuset, jag har inga pengar att slösa, jag ska inte äta sån skit och jag har inte tid. Måse ta tag i psykologi provet det är ju trots allt ganska svårt och stort. Men nästa vecka börjar påsklovet, lär väl bli att spendera dagarna i motala, mysa med min pojke och träffa alla kompisar där. Någon dag blir det väl hemma i linköping, släkten ni kan vara lugn den här påsken ska jag vara hemma, måste ju träffa min Leo bus! Det va ju snart 3 månader sen sist :(
Aja hoppas ni har det roligare en jag just nu ;)


Kommentarer
Postat av: Martiinaah

Milla gjorde inget utan putta bort han för han va väl på henne, så slog han henne. O fija strula me han o då sa ja fija vill du verkligen dehär. då blev han väl tjurig, Men han sa att jag sagt att jag vill slå han, men menar slog han aldrig. SÅ han slog mig o fija med, men han förnekar fija. =S Men sofia sa att hon såg de. Sen däremot blev jag cp arg! Stod o skrek på han

2009-04-01 @ 20:13:07
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martiinaah

haha visst ;) Jo vet. men jag nudda han inte :S äckel asså. Hoppas han slår mig så de blir märken nästa gång så ska ja sätta honom bakom lås o bom!

2009-04-02 @ 14:13:45
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han saknar nog dig med!

2009-04-05 @ 09:27:12
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0