Det finns nackdelar med stora bröst!




Den här kvinnan var med i en bilolycka i landskrona för 9 år sen och har sedan dess fått problem pgr av whiplersskada.
Men förskäringskassan har kommit fram till att hennes problem är brösten och inte någon whiplersskada. Hon säger att hon lider men inte att det är brösten som är besväret, men enligt under sökningarna hon gjort hos läkaren skulle det inte vara något annat en brösten..


Vad tror ni? Kan hon verkligen ha ont av en whiplersskada?


Jag tycker att det låter självklart att hon kan fått skador av bilolyckan men jag tror inte hon skulle ha så mycket besvär om hon inte hade så stora bröst, jag tror den största smärtan beror helt på dem. Menar kolla på dem? Jag skulle lätt fått ont i ryggen om jag bärde på något så tungt varje dag, dom väger ju trots allt och hur ofta har man inte fått höra kvinnor som fått förminska sina bröst pgr av rygg och nackbesvär. Tycker hon verkar lite idiotiskt... Jag skulle inte vilja ha så stora bröst, skulle kännas som att det va brösten alla såg och inte mig, För jag skulle också kolla om hon kom in i ett rum, det blir ju så och dessutom skulle jag inte orka med smärtan, det är ju inte äns snyggt?  Nae att operera brösten är idiotiskt tycker jag okej om man inte har några alls knappt det kan väl vara förståligt, men om man gör det kan man väl ha en liten mindre storlek en det där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, ja lite nu i efterhand kanske, men just då ville jag bara sjunka genom jorden xD haha

2009-04-15 @ 21:35:49
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN BLOGG DU HAR FÅTT =)



Hon borde göra sig av me bomberna..

2009-04-15 @ 23:16:36
Postat av: Josefine

att man ens kan vara så dumihuvet och tro brösten inte har något med det att göra .. :P

2009-04-20 @ 21:47:41
URL: http://joosefineee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0