Skyll dig själv,

Igår vare krogen förfest här, och ännu en gång kände man av medecinen, ja jag  vet att man inte ska dricka lr träna när man tar någon medecin överhuvudtaget kanske, och  särskilt inte pencelin men jag tog ju bara en på morgonen så trodde det inte skulle kännas, men jag mådde illa efter 2 öl och en cider så jag körde ner fingrarna i halsen och spydde fan vad skönt ;D Haha men sen gick allt super drack upp mina tre andra cider plus en öl fast delade med mig en del så  minus en kanske då ;)   I för sig drack jag  en p2, en p3, en rosa panter, en orgams  och fick öl av garbbarna sen på krogen också så lite full var man ju.. Sen vart det att gå till bussen möta Zab  träffa killkompisarna på bussen också (: och  sen in till stan där vi mötte Emil, David, Åke och Malin, vi gick till plaza senare kom Malin,N också :) Så träffa jag massa annat folk, va mycket folk ute och träffa fler en vanligt. Fast mest killkompisar lr bara typ haha, vart är mina tjejkompisar då? Va? ;) Aja träffa ju myckte folk, och eeh sprang runt mellan 55an och plaza och lite överallt, vart många intryck denna kväll, folk som man har haft något med på ett speciellt sätt lr något som har betydt, aa lite mycket på en och samma kväll av flera olika anldningar.... Men det jag har att säga idag till just en sak är, fan fan fan jag lär mig ju inte av misstag? Ialf inte alla .. Jag vet ju hur det har varit och hur jobbigt det var, så varför i hela friden ska jag låta dig bete dig så? Varför tillät jag dig ens att krama om mig? Och varför kämpar jag för att du ska fatta att jag alltid brytt mig och gör det en? Ja du verkar ju lyssnat en del ialf även fast du inte fattar helt och hållet och ja det är FAN ,för att du va så full igår. Jag borde inte vara så snäll mot dig, men jag är det, att någon har funnits så nära en kan inte hjälpas, att det som varit går inte att ta bort. Men nu jag låter det bara vara, vi ses ju igen det vet jag.. Men då får vi hoppas på att ...  Ja vet inte ens vad jag ska hoppas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0