Min helg (:

Fredag: Det vart förfest hos Angelica med henne,Sanne, Sofia,Amanda och Johanna,  massa prat, drickande, skratt och dansande alla vart rätt så rejält fulla, runt 12 nån gång vart det taxi in till stan, försökte komma in med dem andra in till harrys med vakten sprang efter mig och kasta ut mig två gånger inte heller in på platens ville de släppa in hos, så vi gick till plaza jag och Sofia istället. Där vi träffa på Malin,Steff och Henke, sen skiljde vi oss åt från dem och sen försvann även Sofia med Ted men som tur var hitta jag simon så va med honom resten av kvällen, kom hem vid en 5 då man va lite nyktrare ;)

Lördag: Efter fyra timmars sömn va det dags för att köra  2 timmars laserdome,  gick ju ganska bra sen vidare mot johannelund leka lekar och äta god mat, väldigt kul hade vi och en applåd för Martins fina sångbegåvning;) Hahaha på kvällen skulle ju ut med tjejerna men de skulle dricka och eftersom jag inte fick och va skapligt trött så sket jag i det, somna redan vid 22 ialf så :P

Söndag: Match mot succe och vi vann med 3-2 aja finns inte så mkt att säga om dem förutom att jag är jävligt duktig på att skjuta i stoplar men ett mål va ju inne men svårt att se så skitsamma att domaren missa det fick ju ett ass ialf ;) Sen vart det att kolla på grabbarnas match fast det förlora synd för dem =/

Aja haft ännu en toppen helg jag börjar verkligen att älska mina helger för den här va till och med bättre en den föra, bättre en bäst alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0