Lilla jag.

Igår va jag på kalas hos Emelie, för hon fyllde 17 i föra onsdagen. Tuva kom ialf men inte leo och sandra för det är sjuka :(  Men Tuva är så söt!! Marita ville vissa en film där jag är med från när vi firrar Emelie på hennes tre årsdag,  redan sett dem men hon älskar den biten jag är med på. Vi är ute i skogen och Emelies mormor frågar Emelie vad heter din farmor? Elvira svara hon då kommer jag med, de heter min farmor med! Så säger Marita men ni har samma famor, så kommer jag med nej de har vi inte alls det duma dig! Skit arg, haha. Sen senare ser man jag komma gå gråtandes, haha cp unge. Sen hör man mig skrika typ men jag kan gå själv! För jag är uppe och går på en stock och självklart ramlar jag ner men är uppe lika snabbt igen, jävla envis då med! Sen hade Emelies morfar gått då kom jag med: Vad tog den där morfarn vägen? Och de pratar de om en, så roliigt något kan vara va? :) Sen när mamma fråga Tuva vem är det på filmen så kommer Tuva med: De är TUVA!  Haha va ju jag, så börja snacket om men fan vad lika de ska vara och jo jag såg väl själv som jag höll på så är Tuva hela tiden, hjälp någon måste sätta stopp snart för jag vill inte att hon blir som jag, det får inte hända faktiskt.....


Solstråle<3 SOLSTRÅLE<3





Likhet här? Njae vettefan :)             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0