Klia?

Jag har fortfarande ont i örat, men nu kliar det som fan och gör ont :S Mamma bah: men det kanske håller på att läka? Men eeh som jag skulle ha ett sår lr något :S Jag fattar inget men i föra veckan hade jag lite hosta och nysde lite smått sedan i fredags och helgen har det varit hals ont , ont i örat och huvudet... Jobbigt sov ut idag nej vakna inte när klockan ringde och jag sov ända till halv 2 , vakna runt nio med då vakna jag bara till sen somna jag direkt, behövde sova. Sen va jag med Matilda en stund nu ikväll, tur att vi bor grannar för någon busstur hade jag nog inte pallat känner mig seg, fast huvudet känns lite bättre efter två panodil, tur att vi har bra läkermedel men skulle vara ännu bättre om jag hade något immunförsvar och inte var förkyld förjämran.... Men god natt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0