Judendom typ..

Nu har jag precis blivit förhörd av mamma igen på judendomen imorgon är det prov i religion på det. Igår läste jag bara igenom en gång och idag har jag läst en del och blivit förhörd tre gånger men jag kunde det redan från början typ, är bara några frågor vi ska kunna bara en G del, VG delen kommer senare ska nog försöka mig på den jag gillar VG även fast jag suger i skolan, men man kan ju alltid försöka eller hur? :) Har varit i skolan idag också fast det va vädligt tungt att gå upp imorse, så såg jag idol för en stund sen också :) Har börjat sett det på en del nu som jag inte gjort tidigare år men det är kul att se :) Får väl se om jag fortsätter med det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0