Igen

Förlåtet igen och jag väntar fortfarande på ditt samtal sa vi inte söndag? Jag önskar att någon jävel kunde slå in en rak höger på mig som fick mig att vakna upp och fatta att allt förlåter man inte, alla människor har inte det hjärtat som jag alltid försökt att tro och mer en två chanser är det inte värdt, för hur många chanser har jag inte gett nu, hur svårt är det inte för folk att få en förlåtelse från mig?  Ni kan göra vad ni vill spotta på mig, sparka, ljuga, svika, snacka skit, för jag orkar inte bråka jag orkar inte höra jag är ledsen för allt snälla förlåt mig. Därför gör jag det kort: Du är förlåten, och samma sak händer om och om igen men jag förlåter. Jag önskar jag kunde vara starkare och räcka till. Men jag gör inte det.. Och vem bryr sig om det? Ingen skulle jag tro, bara jag som bryr mig för mycket och skiter själv i hur jag sedan får det. Jag är bara osmart helt enkelt, det de handlar om och jag är fortfarande sjuk och missar massa från  skolan, men det går att plugga igen lr hur?`Skulle bara behöva peppning där de säger allt ordnar sig du kan plugga i helgen det gör inget du missa inte något endå. Men det gör ingen och inte tror jag på mig själv. Jag är förlorad, tror jag.  Men jag har något att se fram i mot, söndag och Henke även om jag aldrig träffat han så har han aldrig svikit mig för jag förväntar mig bara att den killen ska göra sitt bästa, så länge han orkar och vara ärlig och inte spela fult eller duma sig ställa upp och vara sig själv, han har lyckats. Undra om jag kan göra det nån gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0