Idol snack,

Igår tyckte jag att Victoria skulle åka ut och de gjorde hon, jag har igen favorit men tycket alla va bra ändå, fast Anna nae inte så bra som jag hört henne vara innan, vart besviken.  Yazmina tycket jag inte alls va dålig, älskade när hon kolla in i kameran med den där blicken, hon är vacker! Och jag tyckte hon var bra, den som var bäst? Oj jag vet inte alla tjejer är så duktiga tycker jag!

Killarna idag, helt klart Jesper han var sämst!  Om inte han åker ut tycker jag att Robin B, ska åka ut men vi får väl se.. Tycker att killarna är sämre en tjejerna och har ingen favorit där alla ligger ungefär på samma nivå, så blir nog en tjejfavorit från mig i år och som även jag tror kommer vinna :)



Annars idag har jag vart i skolan sen vart med Matilda och nu rensat ut min hjärna och hjärta lite.. För nu har jag skrivit klart apu grejen om varför jag ska få åka utomlands. Jag ber alla tussen människor håll tummarna för mig, det här är min dröm, låt det bli verklighet! Ja och lite skrivande till vart det där, nae nu blir det sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0