Glömt

Inte skrivit om matchen! Men i söndags va det ju match Hif vann med 4-3 spela helt underbart i första perioden men tappa i andra även henke va segare en vanligt och gjorde en av sina sämre matcher, men hifs klack var fin heja på som galningar och sjöng en fin sång om henke! Jag skrek knappt något och sjöng inte med så mycket hade för ont för det, men nu har jag ju fått mitt pencelin mot örroninflammtionen, så ka nog snart va frisk, är knappt hes längre fast jag pratat som jag  inte skulle, haha! Har bara lite hosta och små ont i halsen och jag ska själv spela match imogon fy mig! Va på träningen i onsdags men kolla bara på jag och Carro fick våra ideer och hamna tillslut där, hon trött som vanligt och jag med hon som garvar åt allt då jag slänger ut mig konstigare kommentarer en vanligt  och allt blir ännu roligare, garva mycket fan va kul! Jag lever verkligen just såna stunder då jag skrattar så mycket att jag nästan kissar på mig, är det inte häligt att få skratta med de man tycker om ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0