Drömmar

Ja alla har vi våra drömmar, saker vi vill klara av, saker vi vill göra, ställen vi vill beöka, personer vi vill träffa, ja saker vi vill uppnå. Jag har många olika sorters drömmar, vissa av dem kanske jag kan få fullfölja, vissa har jag inte ens gett en chans för att det ska få bli gjorda, för vissa saker får bara bli en dröm som man kan dröma sig bort till. Jag tror ingen någonsin fått höra mina drömmar, för det känns som något personligt för mig och då skulle jag behöva känna stor tillit till den personen och att den personen lyssna och förstod mig, Men jag har ingen sådan person, jag förstår mig inte en själv ibland och jag litar inte på mig själv, för jag har sagt åt mig själv att inte göra vissa saker, men jag gör det ändå. Hemskt va ? Att man kan strula till det så mycket för sig själv, att man på en kväll kan förstora något så stort, att på några sekunder förlora någon man älskar att på ett beslut göra ett val som går helt åt helvete, man vet aldrig vad som kommer att hända och hur mycket man en funderar på om jag hade gjort så om jag gör så här nu så hjälper det inte. Man blir bara helt pyskad av sina egna funderingar. Det gäller väl bara att skita i handlingen eller att göra det så får man se vad det leder. Jag önskar dock att mina drömmar kunde bli min verklighet, men jag tror inte på det alltså jag tror inte på mig själv så däför blir det att fortsätta med värdelösa funderingar. Något jag aldrig kommer komma ifrån.

Och förlåt men jag saknar dig, jag har insett nu helt jävla försent att du betyde mer en jag trodde, men det går över jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0