Bara för jag är sjuk och smått uttråkad.

9 saker jag ser fram emot:
- BLI FRISK !
-  Matchen imorgon<3
- Studenten
- Flytta
- Börja tjäna massor pengar
- Slippa traslet
- Träffa Tuva och Leo
- Någon utlandsresa
- Semester! =)

8 saker jag har på mig dagligen: ( nästan varje dag ialf)
- Mascara
-Annat smink
- Smycken
- Bh
-Trosor
- Skor
- Parfym
- Tröja

7 saker som irriterar mig:
- Min förkyldning!
- En viss jävla brud!
- Gubben
- Reklam
- Lögner
- Människor som bryr sig för lite...
- Att det ska vara så jävla svårt med utbildning!!!!!!


6 saker jag rör varje dag:
- Mobilen
- Datorn
- Sängen
- Tv-dosan
- Mig själv
- Min dörr

5 saker jag säger ofta:
- Va?
- Shit!
- Liksom
- Palla!
- Svordomar

4 (personer) jag vill spendera mer tid med:
- Rebecca
- Brudarna ( ja saknar när vi va ofta! )
- Högstadie gänget
- Kusin, (saknar när vi va små!)
- Leo och Tuva

3 saker jag gör varje dag:
- Äter
- Går på toan
- Skrattar

2 artister jag vill se live:
- Simple plan ( redan sett men )
-  Björn gustavsson, om han får räknas?

1 person jag kommer spendera resten av mitt liv med:
Det vet jag inte, vet jag nog inte på vädligt länge heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0