Tack också ja

Morgonen va hemsk i morse, knappt sovit något, skulle möta massor folk för att de ville ha sina biljetter vart försenad till lektionen och brödet vart helt kasst, fick slänga det, inget funka som jag ville, aaah shit hann inte ens smaka på min mat för att jag va tvungen att springa iväg :P Men tack MARKUS! Han städa mitt kök fast han inte hade gjort ett piss där, jävligt schyst
:)

Och nu har jag fått ett smeknamn med... Datasnillet hahahah vågar inte berätta vr för det är så jävla klantigt och osmart, hahaahahah puss på er killar,  fy fan kommer bli mobbad resten av 3anxD

Mejlar med min handledare på funcruise nu han skriver massa och tycker att ljunkan är häftig, haha JÄTTE , inte ;)


Baaaah är föresten så jävla trött känner mig stressad fast att jag inte borde:S Men aja...Står bara inte ut med det här...

Jo nu tar vi nya tag igen Kristin Samulsson du är gjord för att klara av motgångar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0