"Snälla låt mig komma"

Oh vet ni vad jag precis gjort? :) Jag har bokat en plats på båten Galaxy, där blondinbella ska ha sin fest, menar vem kan missa hennes stora underhållning? Ja jag vet att jag ska på studentkryssning i maj och borde spara mina pengar, men jag får väl be mina föräldrar betala, oh vet ni ? Kissie ska ju ha julfest så den måste jag gå på! Så nu måste det shoppas av och så måste jag ju köpa massor skönhetsprodukter så jag kan visa vem som är snyggast, för jag är ju faktiskt snygg! Hm jag fick ju mitt studiebidrag idag men ska se om inte pappa kan ge mer pengar så jag kan köpa nya skor,jacka, väska, och annat, menar vill ju inte ha en billigare kläning  än under 1000 spänn? Eh jag är ju faktiskt 18 år nu och borde få ha dyra grejor.




Bäääääääh, jag bara skrattar när jag kollar in i deras bloggar och ser vad dessa människor håller på med. Nej jag läser dem inte varje dag, nej jag kollar inte alla inlägg, för vet ni varför? De tråkar ut mig och jag har igentligen ingen anledning att skriva min skit om dem, men jag hade inget bättre för mig och när jag tycker något är löjligt så tycker jag det. Är jag svartsjuk? Nej, visst mycket saknar jag, men jag tror knappast  att jag någonsin skulle vilja gå i deras foto spår, jämfört med dem känner man sig lite smart ialf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0