Skadestånd?

Jag läste nyss artikeln om englafallet då familjen begärde  200 000 kr per familjemedlem istället för 860 000 kronor som han hade fått betalat innan till hennes familj och anhöriga. Men, pengar= Det får en inte att glömma smärtan, den får inte ens barn tillbaka, den får inte att tappa den där jävla förbannade saknaden. Jag fattar inte ens varför de ska bry sig om pengarna? Okej, jag har aldrig fått någon som jag känner mördad, men jag skulle vilja ge den ett långt straff och såg till att den fick ordentligt vård, så när väl han skulle komma ut så skulle inget hända igen. För en person som mödar är ju knappast särskilt frisk. Som i det här englafallet så tycker jag att de borde skita fullständigt i pengarna och jobba på sin sorg istället och ta hand om varandra, för pengar? Visst skönt att ha och man behöver men ändå smärtan tar den dock inte bort.Ja det här är ju bara min åsikt det kan ju ligga massor annat bakom också som jag faktiskt inte vet om....




Kommentarer
Postat av: Anna P

Hej Krsitin!!

Hann adrig prata klart igår...det jag skulle säga var att du får se till att krya på dig!! Vi vill ju ha tillbaka dig i laget igen!

Kul att se dig på träningen igår i af =)

2008-10-28 @ 15:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0