Pust...

Min dag i skolan kändes inget bra alls, va en så här dag då allt är väre en värst, men Sofia och Nasse räddade den lite ialf med att umgås med mig på lunchen,  mina älsklingar det där <3 Efter skolan vart det hem och slöa en stund sen plugga.
Har renskrivit fyra papper med instuderings frågor från matlagningen, jag skriver ju så jävla fult och slarvigt så måste renskriva, tog ett tag va ju ungefär 45 frågor samanlagt,  och ganska långa svar. Sen skulle jag hitta ett recept på en utländsk maträtt , vart turkiska piroger och sen skriva lite om deras matkultur, sen pluggat till provet vi har i  historian i morgon som handlar om romarna. Tror jag kan det rätt så bra :) Nu ska jag läsa massa texter också , måste hitta två bra texter som jag typ ska skriva en uppstas om på svenskan, så får väl göra det nu jävla plugg dag :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa..jasså? måste jag höra :D

2008-10-15 @ 19:27:28
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0