Om vi stör oss, varför läser vi?

Ja det är något jag verkligen undrar. Personer som blondinbella, Kenza och många fler är personer som vi stör oss på av olika anledningar, ja alla gör ju inte det men det är ofta man får höra det och jag har själv stört mig på blondinbella och ja förut kunde jag gå in och läsa hennes blogg ibland, nu gör jag det inte. Men jag vet så många som gör det fast de igentligen stör sig på henne. Men varför? Om man hatar hennes åsikter, henne sätt att vara eller bara inte gillar det hon skriver, varför ska vi då gå in och läsa? Gillar vi att störa oss på folk, jag tycker det för mesta är jobbigt när någon gör något som jag verkligen inte tycker om alltså stör mig på.. Men jag ska inte säga att jag inte kollar på folk jag stör mig på, för jo jag är lite nyfiiken och vill veta vad de håller på med, det där så "märkvärdiga människorna" Nu menar jag personer som jag träffat i verkligheten men jag stör mig ju bara mer och mer på hur mer  bilder jag ser, eller läser om vad de skrivit men ja som sagt det är väl nyfikenheten, eller så är vi bara allmänt uttråkade och vill sätta igång diskussioner eller skvaller omgångar ..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej;) jag ville inte till krogen jag älskar idol haha:D <3

2008-10-04 @ 08:47:43
Postat av: Anonym

hihi vad söt du är ;) <3

2008-10-04 @ 08:48:49
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0