Nu börjar jag tröttna på idol.

Jag satt hemma ikväll hos Ella och Dille oh såg idol, men vad fan är det här, tycket både jag och Ella?  Kan någon av det här verkligen bli artister?

Vi kan börja med Jesper som äntligen åkte ut idag!! Min åsikt är, är han söt? Nej! Är han bra på scen ? Nej ! Sjunger han bra? NEEEEEEJ!   Hur kom han ens med i idol? Va verkligen alla de andra så kassa som sökte in?

Johan då? Sjunger han bra? Nej inte något vidare tycker jag, han har en speciell röst och jag tyckte han var en tuff 16åring i början men nu? Det är ungefär samma sak varje gång. Jag har tröttnat killen håller inte. Kom tillbaka om två, tre år så kan det nog bli annorlunda! Fast ikväll gjorde han ändå en av sina bättre framträdanen.

Anna då? Jo när jag hörde henne sjunga för första gången tänkte jag men shit vilken tjej! Sen? Har jag inte tyckt  att hon varit så bra men idag va hon bland det bästa. Fast hon måste ändra ansiktsutryck, ser ut som hon lider och ska börja gråta när som helst? Men ändra på det och forstätt som ikväll så kan jag väl börja heja på dig igen. Någon idol om henne tror jag just nu inte på ändå...

Alice söta lilla alice, har en väldigt fin röst och va även bra idag, men det känns som hon också borde växa till sig? Idol är för ungt för i år, kanske borde höja på åldersgränserna?

Lars, jovars han är speciell men känns som han vill få ut för mycket av sin speciella röst och att det då blir lite för falskt, han tar i för mycket helt enkelt, inte så bra framträdande idag, annars en låt jag tycker vädligt mycket om.

Lolulou, har en stark röst, men idol ? Naee, va inget vidare idag och kanske något som att vara med i en goshpelkör skulle passa hennes röst istället?

Robin B smörsångarens kung, visst han sjunger inte dåligt, men ? Har Sverige så få talanger? Han sjunger absolut inte så bra för att bli någon stjärna, nae nästa gång hoppas jag han åker ut fast att många tjejer "älskar han" Men folket!! Man sjunger inte på utseendet.....

Yazmina. Hon har en okej röst, men jo jag har kompisar som sjunger minst lika bra som henne!! Hon är söt, jo jag vet men hej då till idol snart hoppas jag, det håller ju inte :S

Kevin borg, söta lilla Kevin han är helt okej och han är någon som skulle kunna bli ännu bättre, han vill jag se mer av ialf i idol.

Robin E, lite av en rockare men lite osöker på han, har varit både bra och dålig, men tror han får stanna kvar ett tag till ialf.

Sepideh, tjejen som jag alltid tyckt varit bra, hon som kan uvecklas mest av alla tror jag, hon är nog min favorit, hon är bra på scen och verkar vara en härlig tjej som skulle klara av det tuffa idolyrket, hoppas på henne :)



Men idol i år mjoo bara sett idol år 2004 och 2007 då jag följt det men kan säga reda nu att det fanns bättre och många mer stjärnor de åren. Det här känns lite som singing bee där vem som helst får sjunga dålig eller bra! Darin, Agens, Måns, Ola, Mattias är ju några som lyckats efter att ha varit med i idol även fast Agens var den enda av dem som vunnit. Då hon bara va 17 men svårt att tro tycker jag föjde inte det året men inte gått oh undvika henne på radion. Så vi får väl se vad det blir av med alla idol människor det här året :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojo håller nog inte med dig alls gällande idol ;P

Sepideh hoppas jag på åker ut nästa gång,

Robin B, Kevin, Alice, Loulou och Johan är mina favoriter höhö

Jajja,...

innebandyn är inget korplag, det är Gustav, jennys killes kompisar som spelar på skoj i ett lag så har bara följt med någon gång, så jag ingår inte i "laget".

2008-10-12 @ 22:03:49
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså det är ju deras killag så jag ska ju inte vara med o spela med dom sen... tyvär..:/ så du har slutat IBF? :;/

2008-10-12 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0