Nej, men vilken ska man välja? "ironi"!

Nästa helg ska jag ut och festa och då måste jag ju absolut ha något nytt och fräscht på mig, så måste jag gå lite tidigare från skolan också så att jag hinner med all manikyr och hårfixning jag ska få. Det ska bli så kul då, för alla kommer jag följa med mig ut ;)  Herve Leger  klänning kostar 12 000 kr och pälsjacka för 14 000 kronor.  Hm vilken ska man välja? :S
Men just det jag glömde att jag fortfarande bara är en 18 åring tjej och inte blondinbella som trors sig vara äldre en vad hon är och spenderar pengar på allt onödigt man bara kan, varför om man är så rik, varför inte hjälpa andra? Va det inte du som ville ändra världen? Jag vet inte hur den människan tänker, men inte tror jag att man ändrar världen genom att köpa pälsjackor och verkligen visa upp att man har haft jävligt tur i livet och på något konstigt sätt lyckats med allt, som nästan ingen annan gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0