Min dag

Idag körde jag och min grupp vårat pa arbete med ettorna.  Vi hade lite lära känna dag och förberedelse inför apu. Jag körde en lek ,hunden och benet, sen fick de  ställa frågor om hur det var att gå på bf och att ha praktik. De gick jätte bra för mig, folk lyssnade,  och jag kände mig som en riktig lärare och fick massa beröm av lärarna för att de hade hört att sina elever gillade mig mycket (A). Antaligen för att jag körde lite skämt prat med dem och inte bara var den där tråkiga och stränga läraen. Jag vart skit glad ialf för allt beröm eftersom det va endast jag som fick det, förlåt att jag skryter men endå :)
Sen ialf så vart det att fika med gamla berzan gänget. Eller jag fika inte för kom en timme senare en dom andra men prata massa som vanligt, älskar de tjejorna<3 Satt där ändå i två timmar trodde de skulle gå när jag kom typ eftersom de redan vart en timme där, men vi är ju pratsamma som sagt alla vi sex ;)



Jehona, Emma, Ronja och Suad i 9an hemma hos Meli :)
Meli, Suad och Emma som punkare på innebandy tuneringen i 9an :)



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chris du är en underbar människa, bara så att du vet <3

2008-10-22 @ 00:04:09
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Soulie

oh herregud vad små vi är! älskar dig chris <3

2008-10-22 @ 14:21:19
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0