kort fattat

Haft en underbar kväll men återkommer om att berätta om det orkar inte nu, mår inte bra. Kan ni gissa varför?

JO FÖR JAG HADE INTE ONT PÅ TVÅ DAGAR SEN UTAN ATT HA ANSTÄNGT MIG FÅR JAG ONT I ÖRAT IGEN , ALLTSÅ JAG HAR FORFARANDE ÖRONINFLAMMTION , HAFT DEN NU SEN DEN 30 AGUSTI I SNART TVÅ JÄVLA MÅNADER!


Ja ursäkta min stora text men jag har så ont och är så trött, jag vill träna men nae det blir nog inte så det här året ialf.....Så som sagt jag kommer nog inte tillbaka till ibf, ska till vårdcentralen imorgon, de är väl mer oroliga en jag, för att jag redan har fått de starkaste medecinern... Finns ju inger mer att ge mig? Får väl se, tänker inte bli sjukskriven helt!  Även om de vill det, fuck that!!  Hinner jag aldrig, har masor press på mig från skolan som måste fixas !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0