Hur ska jag få dig att sluta?

Du måste lugna ner dig! Du får inte jobba så hårt, du får inte göra så mycket hemma. Du får inte vara iväg på så mycket, du behöver inte träna varanan dag. Jag kan hjälpa dig med mer saker! Varför kan du bara inte lyssna och ge mig en chans? Du vet att jag har rätt, men tror du verkligen att jag vill vara så här rädd? Tror du jag kan sova på nätterna när jag vet att du har så ont, jag vill inte vakna upp och se dig ligga där helt jävla livlös! Jag vill inte se dig mer på sjukhuset. Jag vill inte höra alla läkare komma och berätta för mig om och om igen. Jag fattar ju att du är sjuk!! Men du får inte lämna mig själv här med honom! Varför kan inte du och jag bara flytta? Vi skulle ha det så mycket bättre!  


Hur fan ska man få sin mamma att lyssna? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0