Hellboy

Igår efter skolan vart det stan med Sofia skulle hitta present till Helbin och hennes ny blivande man :) Hade 400 kr att köpa för, efetersom jag, Sofia,Rebecca och Nasse, la hundra kr var. Sprang runt i massa olika affärer men hittade massa bra. Ni kanske får reda på vad  vi köpte senare då Helbin fått sin present inte innan, då vet hon ju vad hon ska få, haha :D

Men sen när jag kom hem ringde Steff och ville ha med mig ut för att ta en öl och kolla ppå hockey, åh jag sa ja, men sen ringde hon igen och sa att hon kom på att hon måste spara på pengarna till den 18 för då ska vill till ullared, så kom vi även på att det kosta säkert inträde så blir man ju sugen på att dricka en eller två öl då också så vi bestämde att skita i det :) Så tänkte jag kolla innebandy träningen, men nehe då ringde Jonny och tjatta om bio, han hade vunnit två biljetter till hellboy, jag hade ingen aning om vad de var för film och jag hann inte kolla upp vad den handlade om så jag sa ja fast jag igentligen va skit trött. Men hur var filmen då?

Jo det va både människor med och massa konstiga varelser som var både onda och goda.  Va fight som vanligt och folk dog och överlevde som vanligt. Det var en Fantasi, action äventyrs film. Asså vet inte hur jag ska förklara den, den va inte så bra ganska töntig och ja överdriven, gillar inte den kategori av filmer direkt.  Men va ju snäll och föjde med va ju gratis också, inget jag rekomenderar,  man  kan slösa bort två timmar på något bättre istället :) Va bara killar där också, haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0