Björn och bröllop

Nej jag har ju inte berättat om min underbara kväll i torsdags då jag såg björn,özz johan möller och soran i norrköping med Jenny. Jag garva hela jävla tiden, alla va så sjuk bra särskilt özz!! Jag kan inte dra några skämt för man måste varit där för att fatta och känna stämningen! Dock tyckte jag att björn varit bättre då jag sett honom i parlamentet och melodifestvialen och i andra saker, men jag kanske bara hade för högaförväntingar helt enkelt :) Toppen kväll rent ut sagt, sjukt glad att jag gick!!



Igår va det bröllop, vi fick en tid om att de skulle börja klockan 18 ,men eeh de mesta av folket kom vid 19-19.30. Fattar inte varför man säger en tid om ändå nästan ingen är där:S Aja Helbin va sjukt vacker, jag och Rebecca börja nästa gråta! De dansa ass mycket, fick inte mat förens 21:30 då va jag sur, haha va skit hungrig och trött på deras musik. vi fick lite vatten,bröd och sallad innan all mat kom ut så vi mossa ner oss det innan! Sjukt gott bröd! Till mat fick vi kyckling, grönsaker, någon sås och potatisgratäng, det va gott och tårta senare sen också :) Jag våga mig upp för att dansa ialf, det va lite svårt men kul ialf, så kvällen vart lyckad till slut! Tur att Nasse,Sofia,Rebecca och Helbins tjej kompis va där.. Fast annars hade jag ju inte gått, skulle kännt mig väldigt ensam då för jo tack blickar fick jag ;) Helbins fick i present av oss ialf: En korg där vi la i, ett ,kort, doftljus, två lös te, en ask center choklad, en fotoram, och ett presentkort från hm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0