Nu ska jag klaga.

Japp, jag är på dåligt humör så nu ska jag klaga!  Jag har fått ont i halsen igen, och har hosta! Jag har varit frisk i i ungefär två veckor, och nu blivit sjuk igen!  Hur fan lyckas jag? Jag vill träna och förbränna mitt tjockis fett, men jätte lätt när man hostar sönder sig så fort man anstränger sig lite mer!!! Oh jag är trött sover jätte dåligt, sovit ungefär i gensnitt 4 timmar per natt de tre senaste dagarna! Har massor plugg, men orkar inte ta tag i det just nu! Har alltid mycket att göra, jag vill inte ha det =/.... Siter i skolan nu mina grupp kompanjoner är inte här ! Anteckningarna har inte jag,  UTAN Patricia och jag glömde kopiera dem från föra gången, så jobbat lite men vet ju inte allt jag ska göra! Oh fan, ska träffa en klockan 17, om två timmar för att jag troligen ska börja  jobba som barnvakt hos henne :) Det är posetivt men jag är så trött och hostig att det inte känns rätt att träffa henne, men blir inte bättre av att skjuta upp det :/ Sen klockan 19 - 20:30 måste jag kolla på en teater:/ Med internationella kursen, det är igentligen inget måste för man kan gå på lektion istället och vi som gått får kompledigt för de timmarna någon onsdag. Men kerstin min lärare, har koll på mig eftersom i varken 2an eller 1an har jag haft bästa närvaron, men nu är det annorlunda jag har inte missat ett enda prov eller inlämningsuppgift, jag har lämnat in alla i tid och jag ligger inte efter i något och framför allt jag går i skolan! Men måste bevisa för henne att jag är bättre en vad hon tror, att med min vilja kan jag klara allt, annars kommer hon ta bort mig från utlandspraktiken om jag sjunker, jag är livrädd för det för jag vet jag att igentligen inte orkar. Men jag måste!!!!!!!!!  Och vill ju klara det mer en någonsin, så då gör jag det! Önskar hon kunde ge mig en chans, men nerå alltid lida för sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0