Yees

Det här är lite kul, för jag ser att det ligger 500 kr i mitt rum, så blir jag glad och bah mamma vem har gett mig pengar?
Då svara mamma, men vad snackar du om, de där låg i dina byxor?. Så tänker jag va faaaan, sen minns jag från onsdags valborg, vi va på väg någon stanns så hittar någon en 500 hundring tror det va någon av Emils kompisar så säger jag nåt och bah miin så kommer jag ihåg att de fråga Emil om det va min, så sa han ja kanske, vet inte hur det gick till sen men nu har jag den här ialf, sen kom jag på massa andra helt sjuuuka saker som man vart med om under kvällen, jag fick då mig ett gott skratt men alla detaljer skriver vi inte här går inte ens att förklara allt, men nu är jag glad för 500 kr är mycket för mig! Och hur mer jag ser tillbaka på det så hade jag en jätte bra valborg! Tack alla :)



Annars har det vart en lugn dag idag. skulle vart med Carro och Irini men vart inte så tyvär.. Är trött inte på jätte humör för att göra något heller så, fast nu vill jag prata med Jenny är på sprall humör, kanske gå ut och träffa Danne lr inte , jag är seeeg men glad.





Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du haft en trevlig dag och får en trevlig kväll =)

2008-05-02 @ 20:23:16
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för att du är underbar! och du har förmodligen rätt ! :) Tack! älskar dig gumman! o gratttis till pengarna du hitta =) sikken tur

2008-05-03 @ 01:31:30
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0